«Ефект Чарлі Шина» привернув увагу до ВІЛ

Дослідження вказують на те, що після заяви актора на цю тему кількість запитів була на 2,75 мільйона більшою, аніж очікували.
Окрім того, побільшало запитів на тему презервативів, симптомів і тестів на ВІЛ.
Зокрема, фразу «купити презервативи» того дня ввели в Google на 75% частіше, а «ознаки ВІЛ» - на 540%.
Чарлі Шин розповів про свою недугу у листопаді.
Він сказав у телеефірі, що він пішов на все, аби приховати свій статус від широкого загалу, але настав час покласти край «нападкам і напівправдам».
Пан Шин додав, що дізнався про свій діагноз чотири роки тому. Актор також зазначив, що не уникатиме можливості допомогти іншим.
Експерти вважають, що «ефект Шина» слід використати для подальшого підвищення рівня інформованості про недугу.
«Звісно, нікого не слід змушувати розкривати свій ВІЛ-статус, й усі діагнози трагічні, проте зізнання Шина може гарно відбитися на охороні здоров'я, оскільки потенційно допомагає багатьом більше дізнатися про ВІЛ та його профілактику», - написав професор Джон Аєрс у Journal of the American Medical Association.