Вторник, 04 декабря 2018 года

Боно у Києві говорив про боротьбу зі СНІДом

18 сентября, 2018 22:42
Боно у Києві говорив про боротьбу зі СНІДом | AIDS.UA
15 вересня Україну відвідав Боно – знаменитий рокер та один із найвизначніших борців зі СНІДом у світі. Лідер гурту U2 та засновник благодійного проекту RED на запрошення Віктора та Олени Пінчук став спеціальним гостем 15-ї щорічної зустрічі Ялтинської Європейської Стратегії (YES) «Майбутнє покоління всього», організованої Фондом Віктора Пінчука.

У своєму виступі всесвітньо відомий активіст розповів про те, чому від суспільного компромісу залежить успіх у боротьбі зі СНІДом та як йому вдалося знайти ресурси для допомоги ВІЛ-позитивним людям в Африці:

«Наприкінці дев'яностих – початку двохтисячних в Африці майже третина населення мала померти від СНІДу. Мені здавалося, що це несправедливо, коли місце твого проживання визначало чи будеш ти жити, чи ні. Якщо ти живеш у Дубліні, ти приймаєш ліки двічі на день, та ВІЛ для тебе не є смертельним вироком. Якщо ти живеш у Малаві, то шансів у тебе немає.

Тоді всі думали, що це неможливо – доставити ліки в найбідніші кутки світу. Але я був абсолютно переконаний у тому, що коли достатньо людей з усього політичного спектру будуть опікуватися цією проблемою, ми зможемо це зробити. У США ми починали працювати з президентом Бушем над тим, що стало найбільшою в історії інтервенцією.

У боротьбі з ВІЛ/СНІДом ми об'єднували людей, які при інших обставинах не могли б навіть знаходитися в одній кімнаті одне з одним... Ми розпочали двопартійну роботу в США, те ж ми зробили в Європі та Англії, де ми залучили і Девіда Кемерона, і Тоні Блера, які домовились, що 7 відсотків ВВП буде спрямовано на подолання цієї проблеми. Задіяти представників обох партій, змусити їх співпрацювати – це стало основною метою нашої кампанії».

Також, розповідаючи про засновану ним кампанію RED, Боно підкреслив важливість залучення бізнесу та приватних ресурсів до боротьби з ВІЛ/СНІДом:

«Говорячи про RED, Стів Джобс сказав, що найкращим у цьому проекті є те, що ми залучаємо до справи креативний департамент компанії Apple, у якому працюють найрозумніші люди в світі. Тож активовані були не філантропічні бюджети, а великі корпорації, креативні команди.

Таким чином, ми могли дозволити собі рекламні кампанії, які б в іншому випадку були нам недоступні. Візьмемо, наприклад, Bank of America, у якому 17 тисяч представництв. І всі вони рекламували RED. Це рівень, на який ми б ніколи не вийшли самотужки. Мені доводиться спілкуватися з великими людьми з комерційної сфери, і я все ще звикаю до цього. Але я згоден на це, якщо таким чином ми робимо корисні речі».

Другие новости
Материалы по теме
Весь список