Понедельник, 09 июля 2018 года

19 молодих дизайнерів розказали українську #CokeBottleStory, щоб допомогти ВІЛ-позитивним дітям

27 апреля, 2015 17:09
19 молодих дизайнерів розказали українську #CokeBottleStory, щоб допомогти ВІЛ-позитивним дітям | AIDS.UA
24 квітня 2015 року в Центрі сучасного мистецтва М17 відбулася церемонія нагородження переможців конкурсу художніх та дизайнерських робіт «Розкажи свою #CokeBottleStory», присвяченого святкуванню 100-річчя культової пляшки Coca-Cola. Яскраві роботи фіналістів конкурсу ляжуть в основу оригінальної колекції футболок #CokeBottleStory на сайті партнера проекту Fashion AID. Всі кошти від продажу колекції будуть передані на благодійні проекти Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД», націлені на допомогу дітям з ВІЛ/СНІДом, які перебувають на лікуванні в лікарні «Охматдит».

Фонд має багату історію реалізації соціальних ініціатив, у тому числі в партнерстві з компанією «Кока-Кола Україна», і гарантує відкритість використання фондів та звітування щодо цільового використання коштів.

На конкурс українські дизайнери створили власні оригінальні графічні роботи з використанням контуру пляшки Coca-Cola. Всього організаторам на сайтCoca-Cola Journey надійшло 355 робіт, з яких журі відібрало 19 фіналістів. П’ять переможців отримали в подарунок настільні планшети Intuos Pen&Touch small від партнеру проекту бренду Wacom.

«Coca-Cola – це сучасний молодіжний дружній бренд, який дарує радість і відчуття єднання. Відзначаючи 100-річчя нашої легендарної пляшки арт-конкурсом #CokeBottleStory ми хотіли в цей непростий час дати творчій молоді трішки натхнення і позитиву, дати можливість розповісти свою історію. Дивлячись на яскраві, життєрадісні роботи, які ми отримали, ми можемо із впевненістю сказати, що учасники добре відчули наш бренд, і ми дуже цінуємо їхні ідеї, які тепер отримають довге життя у колекції футболок від FashionAID. В українців буде можливість не тільки придбати стильну футболку, але й долучитися до доброї справи», – сказав Роджер Гонтле, генеральний директор «Кока-Кола Україна».

В конкурсі взяли участь як професійні художники і дизайнери, так і молоді таланти, які мріяли долучитися до когорти відомих митців, яких знакові контури пляшки Coca-Cola надихали на створення шедеврів у сфері дизайну і фотографії, моди та кінематографу, мультиплікаційного мистецтва та інсталяції.

Роботи учасників оцінювало професійне журі, до складу якого увійшли провідні дизайнери і креативні директори України: fashion-дизайнер та кінорежисер Олексій Залевський, Павло Клубнікін – засновник і креативний директор Banda Agency, Микола Коваленко – керівник дизайн-студії Saatchi&Saatchi Ukraine, Олег Векленко – графік-дизайнер, професор Харківської держакадемії дизайну і мистецтв, представник The Coca-Cola Company, голова журі Ганка Третяк – кінорежисер, засновник галереї «Худграф», арт-куратор фестивалю ARTISHOCK Джаз Коктебель та креативний директор Ganka Advertising.

«Арт-конкурс від Coca-Cola – це важливий посил для молодих людей починати творити і без всяких перешкод розвивати свої творчі здібності. В конкурсі представлені різнобічні, цікаві роботи, і деякі навіть мене здивували. Навіть якщо лише половина ідей були оригінальними, то це вже велике досягнення для креативного проекту і для бренду зі 100-річною історією», – відзначила голова журі Ганка Третяк.

Фіналом церемонії нагородження переможців арт-конкурсу стала відкрита лекція «За лаштунками CokeFashion». Модний критик та викладачка Kiev Fashion Institute Світлана Островська прослідкувала шлях Coca-Cola у моді з ХХ сторіччя до наших днів. Жан-Поль Готьє, Карл Лагерфельд, Gianfranco Ferre, Маноло Бланк, Moschino – ось лише кілька з десятків відомих дизайнерів, яких надихали на модні шедеври плавні лінії іконічної пляшки.

Історія легендарного контуру

У 2015 році Coca-Cola відзначає 100-річчя скляної пляшки Coca-Cola – офіційний патент на форму пляшки був зареєстрований склодувом шведського походження Олександром Самуельсоном 16 листопада 1915 року. До винаходу контурної пляшки напій розливали в стандартну тару, і коштував він 5 центів за порцію. Але після 1915 упаковка придбала фірмовий стиль з плавними вигинами, який зберігається і до сьогодні. Оригінальна форма пляшка стала своєрідним знаком якості Coca-Cola і слугувала захистом продукту від підробок. В оригінальній пляшці – лише оригінальна Coca-Cola.

Самуельсон працював у майстерні Root Glass Company, яка стала однією з 30 учасників конкурсу на створення нової пляшки для компанії Coca-Cola. Відповідно до брифу на дизайн упаковки, компанія потребувала дизайн «настільки виразний, щоб його можна було відрізнити просто на дотик, і настільки унікальний, щоб його впізнавали, навіть коли пляшка розбита вщент». Прототипом форми пляшки став біб какао, ілюстрація якого містилася у виданні Британської Енциклопедії 1913 року. Щоб зробити ємність більш стійкою, дизайнери розширили дно пляшки. Згодом замовник вніс невеликі зміни в дизайн: зменшив опуклість центральної частині пляшки, щоб зробити пляшку більш стійкою, і помістив на неї логотип Coca-Cola. Відтоді пляшка Coca-Cola – це визнане поєднання витонченої форми й утилітарності, іконічний контур, який важко з чимось переплутати.

Організатори конкурсу

Співорганізатори конкурсу – Молодіжне об’єднання Київської організації Союзу дизайнерів України «ВАРТО» та портал Coca-Cola Journey. Партнерами конкурсу стали Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД», портал FashionAID та офіційний дистриб'ютор Wacom в Україні «Компанія Новелла», яка надає подарунки переможцям конкурсу.

Компанія Coca-Cola

Напій Coca-Cola був створений 125 років тому — 8 травня 1886 року в Атланті, штат Джорджія, доктором Джоном С. Пембертоном і спочатку продавався тільки в аптеці Джейкоба (Jacob’s Pharmacy).

Coca-Cola є найбільшим у світі виробником безалкогольних газованих напоїв, соків, напоїв на основі соку, готових до вживання чаю і кави. Компанія Coca-Cola має найбільшу в світі мережу дистрибуції. Її продукція представлена в більш ніж 200 країнах. Щодня у світі продається приблизно 1,7 мільярдів порцій напоїв виробництва Компанії Coca-Cola.

Компанія є активним учасником глобальної програми сталого розвитку. Відтак вона втілює ініціативи, що спрямовані на захист довкілля; підтримку активного, здорового способу життя; створення безпечних умов роботи для співробітників; підвищення економічного розвитку громад, на території яких працює Компанія.

В Україні вперше напій Coca-Cola скуштували у 1982 році, а виробляти на українському ринку почали у 1992 році. З цього моменту Coca-Cola в Україні – лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте сайт www.coca-colaukraine.com.

Перелік фіналістів конкурсу «Розкажи свою #CokeBottleStory»:

  • Мирослава Дяченко з роботою «Відкриття, що об’єднують» (м. Київ).
  • Тетяна Карташева з роботою «Пристрасть, що створює легенди» (м. Київ).
  • Олександр Малець з роботою «Cola Power» (м. Ужгород).
  • Сергій Кривенко з роботами «Відкрий Пригоду» та «Classical Game, Classical Form» (м. Київ).
  • Богдан Біда та Олексій Донін з роботою «Спіраль» (м. Київ).
  • Андрій Тіванов з роботою «Споглядаючий вибух енергії» (м. Дніпродзержинськ).
  • Аліна Сагутдінова з двома роботами серії «Веселі Пляшечки» (м. Київ).
  • Сергій Доброрєз з роботою «Пластилінова Історія» (м. Харків).
  • Крістіна Сивенко з двома роботами серії «Coca-Cola Love Story» (м. Київ).
  • Ірина Мохова з роботами «Історія Емоцій» та «Історія Натхнення» (м. Київ).
  • Катерина Слободян з роботою «Coca-Cola – ти фундамент моєї геометрії!» (м. Київ).
  • Оксана Драчковська з роботою «Відкривай гарний настрій» (м. Львів).
  • Дар’я Сироватська з роботою «Luxury» (м. Київ).
  • Ірина Головко з роботою «Знаходь Неочікуваних Друзів Разом З Coca-Cola» (м. Київ).

Переможці конкурсу:

  • Олена Омельчук з роботою «Colainfinity» (м.Рівне).
  • Дмитро Кралєв з роботою «Поцілунок Coca-Cola» (м. Київ).
  • Євгенія Скалига з роботою «KardioCola» (м. Львів).
  • Варвара Перекрест з роботою «Прінти власноруч» (м. Київ).
  • Аліна Кіндяк з роботою «Історія Однієї Пляшки» (м. Львів).

За детальною інформацією, будь ласка, звертайтеся до Павла Пімінова, директора з комунікації Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД»: +380 44 490 4805,P.Piminov@antiaids.org.

Другие новости
Весь список