Суббота, 22 сентября 2018 года
Олеся Жулинська

директор зі зв’язків з громадськістю Компанії Coca-Cola Україна

Час для любові і терпіння

24 ноября, 2014 11:39
Мені пощастило: маю неперевершених друзів. Колись в церкві я спитала свою подругу: «Про що просиш Бога?» І почула: терпіння і любові. Так просто. Тепер і я знаю, про що просити.

Мені пощастило: працюю у чудовій Компанії, в крові якої не лише Coca-Cola, але і постійне прагнення  створювати цінності і змінювати життя на краще. Колись на Різдвяні свята мій шеф- американець запропонував кожному підготувати подарунки і усією командою піти у сусідній дитячий будинок. Я все ще пам’ятаю очі однієї співробітниці, які горіли запитанням навіщо? Навколо і так багато болі.

Так, радянський союз виплекав у нас інстинкт самозбереження. Незахищені верстви населення були заховані від спільноти. Християнські цінності заморені голодом і поховані разом з мовою. Але ми всі можемо відроджувати в собі ці цінності і маленькими кроками змінювати життя. Ставши частиною Компанії Coca-Cola, кожен з нас щодня плекає в собі цю цінність – дарувати щастя. Це цінність Компанії, і цінність кожного з нас в ній.

Мені пощастило мати фантастичних партнерів по роботі. Компанія Coca-Cola*, розуміючи великі ризики, підтримує багато освітніх проектів у боротьбі з ВІЛ/СНІД. В України ми працюємо з Фондом АнтиСнід Олени Пінчук з 2010 року. Фонд #АнтиСНІД є одним з таких улюблених партнерів. І ми не лише розвиваємо унікальний проект #SafeConnection, проводимо тренінги і друкуємо посібники.

Незахищені верстви населення були заховані від спільноти. Християнські цінності заморені голодом і поховані разом з мовою. Але ми всі можемо відроджувати в собі ці цінності і маленькими кроками змінювати життя

Ледь не щороку Ольга Руднєва, Виконавчий директор Фонду, напередодні Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом виступає перед нашою Командою і просто ділиться прикладами любові. Ніколи не забуду її натхненний виступ із закликом: хочете зрозуміти себе, візьміть прапорець і вилізайте зі своєї зони комфорту. Йдіть туди, де ніколи не були; помагайте тим, кому справді потрібна допомога. Все дуже змінилось за ці 2 роки. Із зони комфорту нас висмикнули обставини в країні. І саме в таких обставинах відчуваєш особливо гостро цю любов і її потребу.

Однак, проблем лише додалося. І ми ледь не щодня намагаємось дарувати щастя через наші проекти і партнерів, через наш напій і реклами. Постійно намагаємось. СНІД все ще є величезною проблемою в Україні.


_1_1920_01

Працівники Компанії Coca-Cola дарують подарунки до Святого Миколая дітям зі СНІДОМ в Охматдит


Напередодні Різдвяних Свят хотілось просто порадити робити прості речі, що можуть змінити життя кожного на краще:

  • Знайдіть час і провідайте своїх знайомих та близьких похилого віку, подаруйте їм своє тепло і радість.
  • Ви можете відвідати госпіталь поруч і занести зі своїми дітками якісь подаруночки або просто спекти щось пацієнтам. Це тепло буде обігрівати Вас ще дуже довго.
  • А можна просто побути волонтером (тут, наприклад, можна знайти точну інформацію де потрібна допомога:  https://www.facebook.com/volonterskaya.sotnya)
  • Відшукайте собі справу, бажано доброчинну, яка (повірте) зробить Вас на грам щасливішим. Наприклад, напередодні свят можна зробити життя однієї дитини радісним і здійснити її мрію: http://www.fashion-aid.in.ua/wish  
  • Або помогти нашим захисникам:  https://ubb.org.ua/uk/project/1162/ і таких ініціатив маса, лише не чекайте змін, робіть їх самі і даруйте щастя.

Успіху і гарних свят!

*************

* Місія Компанії Кока-Кола включає створення цінностей та сприяння розвитку країн, в яких ми працюємо. Послідовно дотримуючи слова на шляху розвитку сталих спільнот, наша Компанія фокусується на проектах метою яких є: зменшення впливів на навколишнє природнє середовище, просунення активного способу життя та сприяння економічного розвитку на територіях, де ми працюємо. Компанія визнає, що СНІД є нагальною проблемою здоров’я у всьому світі. Будучи глобальною Компанією, що працює в 207 країнах світу, турбота про добробут та здоров’я є однією з ключових для нашої Компанії. Наша глобальна ВІЛ/СНІД політика розроблена у 2008 році і включає принципи конфіденційності, недискримінаційності, просвіти та відповідного дослідження. 

У світі, Компанія підтримує багато проектів у запобіганні поширенню ВІЛ/СНІД та просуненню активного способу життя. З грудня 2011 Компанія Coca-Cola у партнерстві з (RED) запустила проект для збору коштів та поширення інформації про Глобальний Фонд у боротьбі з ВІЛ/СНІД, надаючи особливий фокус освіті метрів. Компанія інвестувала понад $5 мільйонів в цей проект. Цього року Кампанія «Поділись мелодією» (“Share the Sound of an AIDS Free Generation’) має на меті зібрати понад $ 2 мільйони для Глобального Фонду. Більше тут:

www.red.org

www.iTunes.com/RED

www.omaze.com/CokeRED

http://www.coca-colacompany.com/coca-cola-music/red-alert-coca-cola-invites-music-fans-to-share-the-sound-of-an-aids-free-generation

Новости
Авторы
  • Детский фонд ООН (UNICEF)
    Одна из самых крупных структур ООН, которая занимается проблемами профилактики ВИЧ/СПИДа среди молодежи и подростков, а также защиты прав женщин и детей в условиях растущей эпидемии.
  • Всемирный банк (World Bank)
    Крупнейший долгосрочный инвестор в области профилактики и лечения ВИЧ/СПИДа в развивающихся странах.
  • AIDS Healthcare Foundation (AHF)
    AHF основана в 1987 международная организация по борьбе со СПИДом, которая сегодня ведет свою работу в 36 странах мира.
  • Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине
    Миссия Альянса - cнижение распространения ВИЧ-инфекции и смертности от СПИДа и уменьшение негативного влияния эпидемии путем поддержки общественного противодействия эпидемии ВИЧ/СПИДа.
  • Право на здоровье
    Международная организация, основанная в 1990 году группой врачей-волонтеров, которая работает в сфере здравоохранения и защиты прав человека.
Весь список